Kandidaten online boeien, vinden en binden met:
Recruitment Marketing
Met recruitment marketing jouw doelgroep bereiken
De verhitte arbeidsmarkt maakt het essentieel om zichtbaar te zijn daar waar jouw kandidaten zich bevinden. Recruitment marketing in combinatie met jouw werkgeversmerk (employer branding) vormt de basis voor online en offline arbeidsmarktcampagnes en directe zichtbaarheid op de grootste job boards.
Met een doordachte strategie werf je als organisatie niet alleen in een steeds kleinere vijver van actief werkzoekenden, maar ook in de vijver van latent werkzoekenden.
Meer weten over hoe wij recruitment marketing inzetten om vacatures sneller in te vullen? Plan direct een digitale afspraak in onze agenda.
Wat zijn stappen en voordelen?
- ● O.a. onderzoek naar de doelgroep en hun gedrag
- ● Directe data gedreven verspreiding van je vacatures op de 30 meeste bekende job boards en verspreiding op social media.
- ● Maandelijkse analyse waar het bedrag aan besteed wordt en van daaruit optimaliseren.
- ● Content ontwikkeling en optimalisatie employer brand dat werkt voor de lange termijn
- ● Snellere aannames, verlaging van de time-to-hire;
- ● Toename in het aantal nieuwe online bezoekers,
contacten, leads en sollicitanten
Meer informatie en vrijblijvend advies?
Laat je gegevens achter en we nemen zo snel mogelijk contact op. Je kan natuurlijk ook altijd een advies gesprek met ons inplannen direct in onze agenda. Klik hiervoor op bovenstaande knop; plan een belafspraak.
Hoe pakken we dat aan?
Dat doen we bij FairSterk al ruim 8 jaar vanuit ons eigen bewezen concept. Door als creatief RPO, recruitment, marketing en communicatie te combineren helpen we klanten met strategisch recruitment en creëren we unieke concepten en toffe campagnes. Dé basis om jarenlang effectief nieuwe medewerkers aan te trekken voor jouw organisatie.
Onderzoek
Door onderzoek te doen naar de huidige situatie leren we snel hoe en waarmee we jouw organisatie het beste kunnen helpen. We helpen de belangrijke pijnpunten bloot te leggen, bepalen wie jullie ideale doelgroep is en hoe we deze met recruitment marketing campagnes kunnen bereiken.
Strategie
Vanuit het onderzoek hebben we een gezonde basis om een strategie uit te werken. Denk aan de candidate journey en campagne funnel om effectief sollicitanten te krijgen. Zetten we in op jobboards, social media, ligt de focus op leadgeneratie of puur sollicitaties?
Creatie
Met het onderzoek en de strategie kunnen we het creatieve proces starten. We ontwikkelen middelen die passen bij jullie doelgroep en organisatie; denk aan, video’s, advertenties, copywriting, landingspagina’s en billboards.
Campagne
Met de creatieve middelen gaan we de campagne inregelen. We gaan nu het effect zien van het voortraject. De campagne wordt door duizenden mensen gezien, er komen websitebezoekers en ook de eerste sollicitaties stromen binnen. Er is weer instroom binnen de organisatie!
Wat betekent dat voor jouw organisatie?
Kort samengevat: we realiseren samen een arbeidsmarktcampagne waarmee we voor jou nieuwe medewerkers gaan werven, middels leadgeneratie ontwikkelen we relaties met potentiële medewerkers en bouwen we samen aan een sterk werkgeversmerk.
Samen met FairSterk ga je aan de slag om jouw organisatiecultuur te vertalen tot een krachtig concept met een heldere “employer value proposition” (EVP). Wij zorgen dat dit concept de kapstok creëert voor jouw organisatie en recruitment marketing om met een doordachte strategie zowel actief als latent werkzoekenden te boeien, vinden en binden met arbeidsmarktcampagnes.
Doordat onze oplossingen samen én afzonderlijk van elkaar werken om het talent van nu en de toekomst voor je organisatie te boeien, vinden en binden, kunnen wij bij elke organisatie het wervingsprobleem oplossen.
Meer informatie en vrijblijvend advies?
Laat je gegevens achter en we nemen zo snel mogelijk contact op. Je kan natuurlijk ook altijd een advies gesprek met ons inplannen direct in onze agenda. Klik hiervoor onderaan de pagina op de knop; plan een belafspraak.