FairSterk helpt met een werken bij website
Een werken bij website
Wat is een werken bij website?
Is er een oplossing om alle openstaande vacatures in te vullen? Nee! Wel is er een aspect dat jouw organisatie het duwtje in de juiste richting geeft: een werken bij website. De werken bij website is de basis voor het werven van nieuwe medewerkers en is er volledig op gericht om een authentiek beeld van jouw organisatie te laten zien. Heb je nog geen werken bij website? Lees dan snel verder.
Wat levert een werken bij website op?
Het antwoord is simpel: meer sollicitanten. Een werken bij website is het ideale middel om het employer brand te versterken. Je kan laten zien waarom jouw organisatie een aantrekkelijke werkgever is en waarom personen bij jouw organisatie zouden moeten komen werken.
De voordelen van een werken bij
Een werken bij website brengt verschillende voordelen met zich mee. Allereerst is er veel meer ruimte voor diepgaande informatie over jouw werkomgeving. Je kan beter duidelijk maken wat het onderscheidend vermogen is van werken bij jouw organisatie, wat de doorgroeimogelijkheden zijn en hoe de sfeer binnen jouw organisatie is. Waar een vacaturepagina vaak beperkt blijft tot één enkele pagina heb je nu een volledige website om beleving over te brengen op de doelgroep. Op een website kan dit door verschillende contentvormen. Ooit nagedacht over een blog over de carrière van een medewerker die als stagiair begon en nu manager is? Of een vlog over hoe veelzijdig het werk is op jouw werkplaats? Jouw werken bij website is de ideale plek om het te plaatsen.
Maar dit zijn niet de enige voordelen. Een werken bij website zorgt voor een centraal platform voor al uw wervingsactiviteiten. Door jouw website SEO-proof te maken zijn jouw vacatures daarnaast beter vindbaar op Google, wat weer meer verkeer naar de website oplevert.
Tip: noem jouw website werkenbij.bedrijfsnaam.nl. Dit is de meest gezochte zoekterm en zo kan je meeliften op de naamsbekendheid die jouw corporate website al heeft opgebouwd.
Een werken bij ontwikkelen
Welke informatie moet er op jouw werken bij website staan en wat mag nou echt niet missen? Allereerst natuurlijk jouw vacatures. Vermeld daarbij zo duidelijk mogelijk de arbeidsvoorwaarden als salaris, doorgroeimogelijkheden en de verantwoordelijkheden die bij de functie horen. Sollicitanten vinden inzicht in het sollicitatieproces ook altijd heel belangrijk. Geef dus aan tot wanneer de inschrijving loopt, hoe dit proces in elkaar zit en wanneer de sollicitant een reactie kan verwachten.
Om jouw doelgroep te overtuigen is het belangrijk om het echte verhaal van jouw organisatie naar voren komen. Wie is de organisatie en waarom doet de organisatie wat het doet? Laat in verschillende contentvormen zaken zien als hoe jouw bedrijfspand eruit ziet en welke projecten jouw bedrijf doet. Op deze manier ontwikkel je beleving. Verder moet het verhaal van jouw medewerker naar voren komen. Laat zien wat zij leuk (en minder leuk vinden) aan werken bij jouw organisatie. Zo onderscheid je je als werkgever van jouw concurrentie op de arbeidsmarkt.
FairSterk heeft ervaring met het ontwikkelen, vormgeven en inrichten van verschillende werken-bij websites. Benieuwd naar ons werk, kijk dan is op onze eigen werken bij website of op die van Kooiman Marine Group
Hoe ontwikkelt FairSterk?
Stap 1: Kennismaken
Samen brengen we jouw doelen met een werken bij website in kaart.
Stap 2: Identiteit en doelgroep
Identiteit en imago vorming met focus op de juiste doelgroep.
Stap 3: Wireframes
We bepalen de huisstijl, look and feel en inhoud van de website
Stap 4: Planning en creatie
Conceptuitwerking en definitief ontwerp en bouw van de werken bij website.
Stap 5: Beheren
Meetbaar maken en onderhouden.