Specialist arbeidscommunicatie nodig? FairSterk helpt
Specialist arbeidscommunicatie
Arbeidsmarktcommunicatiebureau en specialist arbeidscommunicatie
Een strategie arbeidsmarktcommunicatie opzetten en vormgeven, maar geen kennis binnen het bedrijf? Schakel een specialist arbeidscommunicatie in. Waarom? Door de krapte op de arbeidsmarkt is het essentieel om jezelf als werkgever te profileren wil je openstaande vacatures vervullen.
Het opzetten van een sterk werkgeversmerk (arbeidsmarktcommunicatie) richting kandidaten vereist een totaal andere aanpak dan de marketing richting (potentiële) klanten. FairSterk helpt bij die aanpak, middels werving en het creëren van van de juiste content gericht op de juiste doelgroepen voor uw bedrijf.
Wat maakt ons onderscheidend?
Het arbeidsmarktcommunicatiebureau van FairSterk richt zich hoofdzakelijk op het optimaliseren van de kandidaatbeleving door het toevoegen van content aan de kandidatenreis, ontworpen door een samenwerking tussen werving en selectie- en communicatiespecialisten werkzaam binnen één organisatie. De recruiters en contentspecialisten van FairSterk werken nauw samen met elkaar om tot het beste resultaat te komen. Kwaliteit leveren vanuit vakkennis.
Welke mogelijkheden zijn er? Wij maken op-maat-content, zodoende op-maat-offertes.
Content beheer: in abonnementsvorm content creëren en beheren van klanten
- Copywriting
- Social media ontwerp en onderhoud
- Content voor werken-bij-websites (blogs, vlogs, whitepapers)
Concept en content creatie: in 5 stappen:
- Identiteit – Identiteit & imago vorming bepalen
- Doelgroep – Waar gaan we ons op focussen
- Strategie – Met welke communicatiemiddelen gaan we interesseren, vinden, binden en onderhouden
- Creatie – Conceptuitwerking en definitief ontwerpen en plaatsen van de communicatiemiddelen
- Beheren – Meetbaar maken en onderhouden