Ruim 400 kandidaten door recruitment marketing
Non-Ferro Recovery Company (NRC)
Non-Ferro Recovery Company (NRC)
Non-Ferro Recovery Company (NRC) specialiseert zich in de gehele keten van bodemas opwerking en metaalrecycling. Hierbij gebruiken zij eigen ontwikkelde innovatieve technieken en scheidingsinstallaties om uitzonderlijke hoeveelheden metaal uit bodemas (van bijvoorbeeld afvalverwerking) te recyclen bij klanten op locatie.
NRC maakt onderdeel uit van de VHB-groep waaronder ook Aerinnova valt. Bij Aerinnova specialiseren zij zich in het ontzorgen van de gehele keten, van transport tot verkoop van de gerecyclede metalen.
Vraagstuk
Na zelf al aan hun werkgeversmerk gewerkt te hebben met het concept ‘Da’s heel normaal’ kwam NRC bij ons met de vraag om hun recruitment team te ondersteunen met wervingscampagnes.
Niet alleen om personeel op kantoor te werven, maar juist ook het personeel op de werf, machinisten en handsorteerders. Zo zijn er continu extra handen nodig binnen een grote en dynamische organisatie als NRC en Aerinnova.
Begin 2024 hebben we met Non-Ferro Recovery Company vanuit dat vraagstuk een langdurige samenwerking afgetrapt om zo met elkaar de blijvende personeelstekorten te tackelen.
Het resultaat
En met succes, dankzij deze toffe samenwerking hebben we al heel wat vacatures met elkaar weten te vervullen. Belangrijker nog is dat we aan een duurzame relatie bouwen. Inmiddels adviseren we ook over te nemen stappen in employer branding en wervingsstrategieën. Wat ons betreft een goede basis voor succes en wederzijds vertrouwen.
De cijfers:
-
- Meer dan 1.000.000 weergaven van advertenties
- Ruim 13.000 klikken naar de website
- Meer dan 1.200 mensen die een sollicitatie startte
- Zeker 439 sollicitaties vastgelegd in de campagnes
- CPA op mediabudget: €54,88
- CPA op investering: €72,89
- Ruim 100 WhatsApp gesprekken met potentiële kandidaten
- Conversie verhoogd van 2,64% naar 3,29%
- Cost per hire in de range van €2.650 tot €5.300
- Investering van €32.000,- over een periode van 6 maanden
Ga ook met recruitment marketing aan de slag
Recruitment marketing campagne
Resultaten
- Meer dan 1.000.000 weergaven van advertenties
- Ruim 13.000 klikken naar de website
- Meer dan 1.200 mensen die een sollicitatie startte
- Zeker 439 sollicitaties
- Cost per hire tussen de €2.650 en €5.300
Plan een kennismaking