De BedrijfsvoeringsPartner werft Adviseurs Concern Control
Graag gedaan
De BedrijfsvoeringsPartner
Een allround adviseur con… wattes?! Dat was onze eerste gedachte toen de BedrijfsvoeringsPartner eerder dit jaar bij ons aanklopte voor een campagne om een Adviseur Concern Control te werven. Lees hieronder meer over deze campagne, het vraagstuk en hoe we met een cost per hire van slechts €3000,- twee adviseurs wisten te werven.
Achtergrond
Zelf zaten ze midden in de oprichting van de BedrijfsvoeringsPartner. Een faciliterend orgaan in de gemeentelijke bedrijfsvoering van Barendrecht, Albrandswaard en Ridderkerk. Zodoende dat ze versterking zochten in het genereren van instroom op deze functie, middels een campagne.
De BedrijfsvoeringsPartner verzorgt alle taken van gemeentelijke bedrijfsvoering. Van financiën tot HRM, van juridische advisering tot administraties, van automatisering en informatiebeheer tot inkoopadvies. Ze zijn een unieke organisatie voor hun ‘eigen’ drie gemeenten.
Vraagstuk
Lang verhaal kort; instroom genereren op de functie Allround Adviseur Concern Control! Dit zeer schaarse accountancyprofiel is een belangrijke schakel binnen de organisatie. Zodoende dat de BedrijfsvoeringsPartner bij ons kwam met de vraag om hun recruitmentteam te ondersteunen bij het werven ervan.
Eerder al ontwikkelde ze een werkgeversmerk, ‘Graag Gedaan.’, en daar konden wij mooi op voortborduren. Met dit concept en huisstijl als basis, aangevuld met onderzoek naar de doelgroep en wervingskanalen, hebben we met elkaar een recruitment marketing campagne opgetuigd. Met succes!
Het resultaat
Met de campagne hebben we zowel de latent als de actief werkzoekende doelgroep effectief bereikt dankzij de crossmediale inzet van Meta, LinkedIn en Jobmarketing op verschillende vacaturesites.
En hoe! In slechts één maand tijd (!) hebben we dankzij deze samenwerking met elkaar ruim 10 kwalitatieve kandidaten aangetrokken. Hierdoor hebben ze niet één, maar zelfs twee allround concern control adviseurs aangenomen!
De cijfers:
-
- Ruim 150.000 advertentieweergaven
- Ongeveer 45.000 mensen bereikt in de regio
- Zeker 1.100 websitebezoekers
- Investering van ca. € 6.000,-
- Cost per hire van slechts € 3.000,-!
Ga ook met recruitment marketing aan de slag
Recruitment marketing campagne
Resultaten
- Ruim 150.000 advertentieweergaven
- Ongeveer 45.000 mensen bereikt in de regio
- Zeker 1.100 websitebezoekers
- Investering van ca. € 6.000,-
- Cost per hire van maar € 3.000,-
Plan een kennismaking