Recruitment specialist & Employer branding

Voor de nieuwe generatie makers

De communicatie van KOERS was erg gericht op het bedrijfsleven. Tijd om ook KOERS als werkgever een gezicht te geven. Om de actieve werving kracht bij te zetten hebben we als verlengstuk van de corporate communicatie de creatie van de arbeidsmarktuitingen op ons genomen. We pakken dit als volgt op:

  • Het uitdenken van een strategie om de medewerkers een gezicht te geven die past bij de vernieuwde corporate identiteit
  • Het creΓ«ren van blogs en vlogs
  • Recruitment beheer

Arbeidsmarktcommunicatie

Social media

De communicatie van KOERS was erg gericht op het bedrijfsleven. Tijd om ook KOERS als werkgever een gezicht te geven. Om de actieve werving kracht bij te zetten hebben we als verlengstuk van de corporate communicatie de creatie van de arbeidsmarktuitingen op ons genomen. Dit hebben we o.a. gedaan in de vorm van vlogs. Hierbij was ons doel de medewerkers te portretteren zoals ze werkelijk zijn.Β 

Recruitment specialist & employer branding

Resultaten

  • Professionalisering van het werkgeversmerk KOERS
  • Recruitment beheer en optimaliseren van het aantal sollicitaties
  • Ontwikkelen van diverse content
  • Verlaging van de time-to-hire en cost-per-hire
  • Verbetering van de vindbaarheid en zichtbaarheid