Ontwikkelen van een employer branding strategie en campagne
Werken bij de RET: Aardig onderweg
RET, ÊÊn van Nederlands grootste vervoersbedrijven.
Komende jaren heeft de RET als uitdaging om de uitstroom van personeel door o.a. vergrijzing op te vangen. Doel van de campagne was waarden als maatschappelijk belang, innovatie, trots en ontwikkeling binnen de RET tot uiting te laten komen via bestaande medewerkers.
- Onderzoek naar de werkgeversidentiteit van de RET
- Ontwikkelen van een strategie arbeidsmarktcommunicatie passend bij de RET
- Ontwikkelen en uitwerken van een creatief campagne concept
Ook samenwerken? Neem contact op
Werken bij de RET: Aardig onderweg
Video's ter ondersteuning van de campagne
Werken bij de RET: Aardig onderweg
Resultaten
- Professionalisering van het werkgeversmerk RET
- Nieuwe stijl en aanzet tot lange termijn strategie
- Verbinden met technische specialisten en de RET als topwerkgever profileren
- Verbetering van de diversiteit, vindbaarheid en zichtbaarheid door heel de stad Rotterdam