Ontwikkelen van een employer branding strategie en campagne

Werken bij de RET: Aardig onderweg

RET, ÊÊn van Nederlands grootste vervoersbedrijven.
Komende jaren heeft de RET als uitdaging om de uitstroom van personeel door o.a. vergrijzing op te vangen. Doel van de campagne was waarden als maatschappelijk belang, innovatie, trots en ontwikkeling binnen de RET tot uiting te laten komen via bestaande medewerkers.

  • Onderzoek naar de werkgeversidentiteit van de RET
  • Ontwikkelen van een strategie arbeidsmarktcommunicatie passend bij de RET
  • Ontwikkelen en uitwerken van een creatief campagne concept

Werken bij de RET: Aardig onderweg

Video's ter ondersteuning van de campagne

Werken bij de RET: Aardig onderweg

Resultaten

  • Professionalisering van het werkgeversmerk RET
  • Nieuwe stijl en aanzet tot lange termijn strategie
  • Verbinden met technische specialisten en de RET als topwerkgever profileren
  • Verbetering van de diversiteit, vindbaarheid en zichtbaarheid door heel de stad Rotterdam

Werken bij de RET: online en offline

Divers campagne materiaal

Mobile first

Vastleggen van je werkgeversidentiteit

Aan de hand van een brandbook