Het concept

Aardig onderweg

RET, één van Nederlands grootste vervoersbedrijven.
Komende jaren heeft de RET als uitdaging om de uitstroom van personeel door o.a. vergrijzing op te vangen. Welke stappen hebben we gezet bij het levend maken van het werkgeversmerk:

  • Onderzoeken en herformuleren werkgeversidentiteit
  • Ontwikkelen van een strategie arbeidsmarktcommunicatie
  • Ontwikkelen van een creatief concept
  • Ontwikkelen van diverse content passend bij het creatief concept
  • Video’s, Vlog, fotografie, social media
  • Brandbook
  • Advies websiteverbeteringen

Employer branding

(social) Media uitingen

Voor de RET zijn er diverse vlogs en video’s ontwikkeld. De ontwikkelde video’s en vlogs voor de RET hebben als doel de inhoud van de werkzaamheden in combinatie met zichtbaarheid te vergoten. Daarnaast moesten de EVP’s van de RET duidelijk tot uiting komen:

  • Maatschappelijk belang
  • Ontwikkeling
  • Trots
  • Innovatie

Employer branding

Brandbook, fotografie & strategie

(re) Employer branding

Resultaten

  • Professionalisering van het werkgeversmerk RET
  • Nieuwe stijl en aanzet tot lange termijn strategie
  • Opzetten en uitwerken van het creatief concept
  • Verbetering van de vindbaarheid en zichtbaarheid