Employer brand

G4S, ook morgen veiliger

G4S, ook morgen veiliger

Met ruim 800.000 collega’s in meer dan 80 landen (waarvan zo’n 5000 in Nederland) is G4S marktleider als het aankomt op veiligheid.

Naast onze RPO samenwerking met G4S, hebben we begin 2024 het nieuwe employer brand voor G4S opgeleverd. Een directe vertaling van wat werken bij G4S betekent.

Het resultaat van een uitgebreid en langdurig onderzoek naar wat G4S drijft en wie ze Γ©cht zijn als werkgever. Gevoed door een intensieve samenwerking met ambassadeurs van G4S en een kernteam, waarin alle lagen van de organisatie vertegenwoordigd zijn, zoals het hoort.

Ontwikkelen van het employer brand

De uitkomsten van het onderzoek en de input van de ambassadeurs en het kernteam hebben geleid tot een waanzinnig employer brand, wat tot leven komt in hun eigen G4S employer brandbook. Een visuele vertaling van het brand, waarin identiteit, werkgeversbeloftes en het verhaal, maar ook copywriting, kleuren, typografie en fotografie zijn vastgelegd. Tevens de basis voor de schitterende werken-bij site www.werkenbijg4s.nl die recent live is gegaan. Maar ook de basis voor alles wat G4S op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie gaat ontwikkelen. Een herkenbare, onderscheidende stijl om nu en in de toekomst zichtbaar en vindbaar te zijn op arbeidsmarkt.

G4S employer brand 3

Doorontwikkeling van het employer brand

Op basis van het door ons ontwikkelde employer brand heeft Floyd & Hamilton een gloednieuwe werken-bij site gebouwd voor G4S. Een schitterend platform waar het werken bij G4S een gezicht krijgt en het merk tot leven komt. Naast deze werken-bij website ondersteunen we G4S blijvend met hun arbeidsmarktcommunicatie door strategisch advies over de inzet van middelen.

Werken-bij site G4S