Campagne concept
Mijn mooiste moment van de dag
Het Zuid-Nederlands Installatiebedrijf is een kleinere organisatie nabij Tilburg. Na het ontwerpen van een mooie werken bij website is er een campagne gestart voor het boeien en binden van monteurs en engineers.
- Concept: Mijn mooiste moment van de dag
- Doelgroep bepaald
- Opzetten van campagne volgens AIDA model
- Content ontwikkeld volgens AIDA model
- Campagne online ingezet
Online communicatie
Social media, video & fotografie
Het Zuid-Nederlands Installatiebedrijf is een kleinere organisatie nabij Tilburg. Video’s kunnen niet ontbreken in een campagne. Om die reden hebben we voor de campagne diverse vlogs gemaakt die de werknemers moesten portretteren zoals ze echt zijn. Daar waar het in arbeidsmarktcommunicatie om gaat.
Arbeidsmarktcampagne
Resultaten
- Professionalisering van het werkgeversmerk ZNI
- Recruitment beheer en optimaliseren van het aantal sollicitaties
- Social media beheer (blogs, vlogs en fotografie)
- Verlaging van de time-to-hire en cost-per-hire
- Meten, analyseren, rapporteren en bijsturen van de resultaten (analytics)