Concept

Dat is werken bij Kooiman Marine Group

Kooiman Marine Group is een schitterende organisatie met een jarenlange geschiedenis. Medewerkers krijgen hier heel veel ruimte om aan de meest uitdagende projecten te werken. Toch past hier niet elke vakman of vakvrouw. Je moet bij de organisatie passen.  Voor de moeilijke vacatures: staal en elektro is er een online campagne gestart.

  • Concept: Dat is werken bij Kooiman
  • Doelgroep bepaald
  • Opzetten van campagne volgens AIDA model
  • Content ontwikkeld volgens AIDA model
  • Campagne online ingezet

Onze recruitment specialisten op locatie waren verantwoordelijk voor het beheer van de instroom van sollicitanten en het optimaliseren van de candidate journey

Communicatie

Social media

Kooiman Marine Group is een schitterende organisatie met een jarenlange geschiedenis. Medewerkers krijgen hier heel veel ruimte om aan de meest uitdagende projecten te werken. Om deze reden hebben wij vlogs opgenomen met de medewerkers. Het doel was de medewerker te portretteren zoals ze zijn. Het creëren van een werkelijk beeld van de organisatie.

Arbeidsmarktcampagne

Resultaten

  • Professionalisering van het werkgeversmerk Kooiman
  • Recruitment beheer en optimaliseren van het aantal sollicitaties
  • Werving via uitzendorganisaties overbodig geworden
  • Verlaging van de time-to-hire en cost-per-hire
  • Meten, analyseren, rapporteren en bijsturen van de resultaten (analytics)