Campagne concept

Voor de nieuwe generatie makers

De communicatie van KOERS was erg gericht op het bedrijfsleven. Tijd om ook KOERS als werkgever een gezicht te geven. Om de actieve werving kracht bij te zetten hebben we als verlengstuk van de corporate communicatie de creatie van de arbeidsmarktuitingen op ons genomen en dat als arbeidsmarktcampagne online ingezet.

  • Concept: de nieuwe generatie makers
  • Doelgroep bepaald
  • Opzetten van campagne volgens AIDA model
  • Content ontwikkeld volgens AIDA model
  • Campagne online ingezet

Onze recruitment specialist op locatie heeft het beheer en stroomlijnen van de instroom van kandidaten opgepakt om zodoende de optimale candidate journey te genereren.

 

Campagne uitingen

Social media, video & fotografie

Bij arbeidsmarktcommunicatie staan de medewerkers centraal. Tijdens de campagne wilden we de organisatie laten zien zoals ze echt is. Dit hebben we o.a. gedaan in de vorm van vlogs. Hierbij was ons doel de medewerkers te portretteren zoals ze werkelijk zijn en het onderscheidend vermogen van KOERS tot uiting te laten komen. 

Arbeidsmarktcampagne

Resultaten

  • Professionalisering en zichtbaarheid van het werkgeversmerk KOERS
  • Recruitment beheer en optimaliseren van het aantal sollicitaties
  • Ontwikkelen van diverse content
  • Verlaging van de time-to-hire en cost-per-hire
  • Meten, analyseren, rapporteren en bijsturen van de resultaten (analytics)