Handig! Vul je eigen groeiplan in

En bekijk hoe je méér zichtbaar en vindbaar kan worden

Wat kan je bereiken met een marketing en communicatiestrategie? Uiteindelijk, zorgt een gerichte recruitment, marketing en communicatiestrategie dat jij meer en sneller nieuwe sollicitanten (én/of klanten) genereert vanuit, bijvoorbeeld, (werken bij) websitebezoeken. Met een gerichte strategie en met behulp van een CRM kunnen deze percentages tot wel 40% toenemen. Dit noemen wij ‘leads genereren‘ en deze ‘leads’ moeten uiteindelijk klant of werknemer worden. Dat proces kan je strategisch inrichten, automatiseren en beheren. Daar helpen wij bij. Download ons groeiplan, vul zelf je getallen in en bepaal het potentieel van je bedrijf.

Download de gratis whitepaper

Wat ga je lezen?

Een situatieschets. Stel je eens voor, je hebt een bedrijf van rond de 20 werknemers en wilt groeien naar meer dan 100… Binnen een aantal jaar. Een prachtige doel. Tot nu toe, heeft je bedrijf verschillende werf- en marketingactiviteiten ondernomen, maar echt focus -en dus resultaat- is er nooit om je doel te bereiken. Daarnaast, je werkt met verschillende systemen. Tijd dus voor een andere aanpak; inbound marketing.

Wat is en wat doet inbound (recruitment) marketing?:
• Eén CRM (database) voor je marketing én recruitment activiteiten en beheer.
• Een strategie waarbij je potentiële klanten of sollicitanten aantrekt (leads), in plaats van direct benaderd.
• Het zichtbaar en vindbaar maken van je bedrijf
• Het volledig optimaliseren en automatiseren van je cliënt- en candidate journey.

Waar gaan wij voor zorgen?
Uiteindelijk, zorgen met een gerichte recruitment, marketing en communicatiestrategie dat jij
meer en sneller nieuwe sollicitanten (én/of klanten) genereert vanuit, bijvoorbeeld, (werken bij) websitebezoeken. Dit noemen wij ‘leads
genereren‘ en deze ‘leads’ moeten uiteindelijk klant of werknemer worden. Dat proces kan je strategisch inrichten, automatiseren en beheren om zodoende exponentiële groei te realiseren.